Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali właścicieli i najemców.
Reprezentacja Wspólnoty przed odpowiednimi władzami i instytucjami.
Organizacja, prowadzenie i obsługa zebrań Wspólnoty.
Prowadzenie korespondencji z właścicielami.
Negocjowanie warunków i podpisywanie umów z dostawcami mediów.
Sporządzanie umów pomiędzy Wspólnotą a usługodawcami oraz nadzór nad ich realizacją.
Prowadzenie negocjacji i przygotowanie umów z tytułu pożytków z nieruchomości wspólnej.
Pozyskiwanie innych środków finansowych n.p. reklama na budynku, wynajem nieużywanych części wspólnych budynku.
Pomoc przy zaciąganiu kredytu na prace remontowe lub modernizacyjne połączone z premią termo modernizacyjną lub remontową.
Przy zamówieniu usługi INFO-NET każdy z właścicieli ma możliwość podglądu własnej kartoteki w "Strefie klienta" otrzymując od naszej firmy indywidualny login i hasło.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×